76

Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av 76 - 31 oktober 2016 09:43

Ajajaj, jag fick grymt ont i halsen igår och var fortfarande hemma hos mamma o pappa. Åååh, dendär halsondan kom som ett brev på posten...så typiskt, för det river även i halsen idag o jag hade feber imorse med då jag vaknade.

Så det fick bli att ringa till jobbet o sjukskriva sig. Jag är ledig idag med, men börjar jobba imorgon igen o då börjar dagen klocjan 06:45.

Nu är jag hemma igen vilket känns skönt, mamma o pappa jobbar ju och då är det inte så kul att vara där då man själv är sjuk.

Så idag blir det till att vila o dricka mycket varmt te, och lär väl få bli en varm dusch oxå så småningom...jag kännr mig lite frusen nämligen.

Jag har redan druckit tre stora muggar te idag framför datorn, goooott med te då man har ont i halsen (te är alltid gott oavsett om man har ont i halsen eller inte, hahaha).

Neeeej, nu blir det nog sängen igen ett par timmar...kanske ska läsa lite ur min braiga bok om jag inte somnar, hehe!



Ha en fortsatt fin & bra dag!



/Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards